Red de blogs

Lunes, 26 Octubre, 2020 - 11:32

En 2014 me preguntaba por el Práu Conceju de Sopeña de Cabuérniga y me decía a mí mismo que seguramente nunca lo encontraría.

Hace dos fines de semana un cazador octogenario apostado en La Cruz nos dijo que estaba en Rozalén y nos lo señaló utilizando como referencia dos árboles al treslumbri, es decir, recortados en el cielo, su silueta, que según sus palabras parecían dos vacas.

Este fin de semana paramos en El Altu la Collaa y preguntamos a un vaqueru que nos confirmó que aquél que buscábamos era el Práu Conceju de Sopeña. Dio además una clave inconfundible: "es el únicu que tien muru" (sic). Seguimos la línea de cumbres y dimos con él. 

Éstas son sus coordenadas:

X: 391.162,05

Y: 4.785.607,73...

más...
Lunes, 26 Octubre, 2020 - 10:05

 Si trabajando en las cárceles se hace uno bueno antes, ¿por qué las cárceles?

más...
Lunes, 26 Octubre, 2020 - 10:04

No vayas por las piedras del río que te caes y yo hacía caso pero porque las piedras me hacían daño en la planta de los pies.

Sábado, 24 Octubre, 2020 - 08:48

Si es propio de los políticos ponerse de perfil en situaciones críticas para evitar tener que hacer algo, ¿por qué echan tanta tripa?

Sábado, 24 Octubre, 2020 - 08:48

Tan aína cumu treminé la primer carrera ena UC empencé otra juera. La primera juéi cincilla en comparanza cona sigunda. La universidá jolastera era dura peru arrespundía, es dicir, desigía tantu cumu daba. Tan es asina qu´ensin treminala ya estaba trabajando nel mí ámbetu d´estudiu. Bía trunfáu. El juturu brillaba cumu ampu de ñevi. Peru a los dos o tres años arrané: ya no era p´alcontrar l´iti, l´aquél a lu que jacía allendi. Tinía de gulver pa jacer lu que bía deprindíu peru oquendi. Ena trespuesta ya me viía entarajilando proyeutos que diban a cambeá-la tiez de Cantabria. Y sí, tamién arrané. Undi vas, allá morrerás, que dicin. Peru esa es otra hestoria. El casu es que ricién allegáu un amigu conas mesmas esperanzas que yo y mejor cabeza peru que no juéi pa prebar juera me pidió...

más...
Sábado, 24 Octubre, 2020 - 08:45

¿Lo que se decía entonces de levantar el país en beneficio de unos pocos es lo mismo que se dice ahora de rescatarlo para los mismos de antes?

Viernes, 23 Octubre, 2020 - 23:08


Expdte. EOL/15-2015. PE Quintanillas

Asunto: Información pública solicitud administrativa previa, autorización administrativa de construcción y EIA.

A LA DIRECCIÓN GENERAL DE INDUSTRIA, ENERGÍA Y MINAS DE LA CONSEJERÍA DE INNOVACIÓN, INDUSTRIA, TRANSPORTE Y COMERCIO DEL GOBIERNO DE...

más...
Viernes, 23 Octubre, 2020 - 09:33
En casa hacemos las tortillas francesas de dos huevos batidos juntos, no por separado.
Mi madre hace un bizcocho para cada hijo y a cada uno le quita un poco, lo mismo.
Jueves, 22 Octubre, 2020 - 15:47

Era megudía y yo estaba echando un cafitucu y un gallatu ensembri ena cafetiría de la cuesta´ los toros, cumu daquella sulía jacer a picapuntu, cona televisión labarinta y una ravista abierta ena barra -el suplementu semanal, cudo qué. El bar cuasi ermu. Media hora de paz, previía. Peru la clienta de junta la puerta pidi la nota y de la que va a pagar arrepara en que li faltan diez céntimos. El camareru no perdona. La chica amira. Permanez guta peru echa unas ojaas que paecin dicir: "cunvídami, hom". L´horóscopu del suplementu diz que vo a ser pa entainar empresas polas que seré alabanciáu, peru solu si alampo por ello. Quedré o no quedré. Echo un surbiatu al café. Está pa lambesi. Echo otru. La chica tremina abaldonando´l bar a buscu dun cajeru. La puerta cierrra de golpi.

...

más...
Jueves, 22 Octubre, 2020 - 07:44

¿Lo que se decía entonces de levantar el país en beneficio de unos pocos es lo mismo que se dice ahora de rescatarlo para los mismos de antes?

más...
Miércoles, 21 Octubre, 2020 - 08:22

Bía íu a Marruecos en Navidá. Esi añu cuincidió col Ramadán. Cumu suel ser currutu en mí, cugí el gripi. Los cocos me tienin abacoráu dendi que teno conocencia. Empencé a alcontrame mal en cruciando l´Estrechu: espurriera, los párpagos que pesaban por demás, el cuerpu esgonzáu y tolos síntomas a jita, unu tres otru. No libré. Apenas juí pa prebar jugu de naranja, té verdi y daqui pucillucos de sopa, y eso de nochi, que de día no se puei porque lu pruhibi majoma. Asina una semana. Tinía espijismos ensin necesitar dir al desiertu. Y évati que nun autobús aparáu, yo acocláu nun asientu, aposando de la que esperaba a que se llenara pa empontigar cara no sé qué distinu escunucíu, allá asejáu, dicía, naquel autobús ruvieju, surdió de los jondalis de la mí muchila una bulsuca de bolis que bía...

más...
Miércoles, 21 Octubre, 2020 - 08:21

¿Que tengamos que emigrar y buscar fuera lo que no tenemos dentro es porque lo que necesitamos está fuera o porque no está dentro?

Martes, 20 Octubre, 2020 - 10:15

Era Navidá y estaba a buscu dun últimu regalu no soi p´alcordami de si pa la mí madri o pa quín peru sí de que tinía nel magín una coloña asina qu´entré nuna perfumiría de la calli San Fernando undi me salió espontániu una palabra en cántabru - no teno alcordanza de cuál - pola que derréu pidí disculpas: perdonái, quiría dicir..., y tan desageráu juéi la mí reaición que jasta los dependientis tuvierin de calmami y dicimi "tóu bien, a nós tamién mos pasa" y mos riímos toos de la muéstra tuntiría.

Tamién ero esti.

Martes, 20 Octubre, 2020 - 10:14

¿Que ningún político haya fallecido por coronavirus, y dios no lo quiera, es también porque son mejores o lo de que son mejores solo vale para explicar que son casi todos ricos?

Lunes, 19 Octubre, 2020 - 09:21

Bía líu en Lavapiés. Estaba el barriu encesu. Juí a escacijar. En doblando una isquina atopé una ringlera de cochas de la pulicía que no eran pa tresponé-las jamostas que bían ircíu los vicinos. Estaban acurriaos, los pulicías, supelgando si jamoscar o no. Y évati que remanez dun esgonci un chicu con carcetas y melanis que lis jaz una jiga a la cara enantis de jospar. Un pulicía es p´acanzali y dali un porrazu a cutión que li deja a él ateleciendo y a mí atorrizáu. Entonz sal dun portal una vicina llamando de tóu al pulicía, que si asisinu, rilochu..., y el pulicía arrespuendi con un varriascazu que la deja guta. Yo amiro pa otru láu y m´esmucio ena jarba urbana.

Tamién ero esti.

Lunes, 19 Octubre, 2020 - 09:18

Un familiar lejano fue multado trabajando en la mies de Cabuérniga, Cantabria todavía no había sido tomada, por mirar al cielo al paso de un avión.

Páginas