Onqui la crisis aceleró la privatización de servicios públicos, l'Auntamientu de Sanander vien aplicando esti modelu dendi antañu. Hebo casos bien cirníos cumu el del sirviciu d´aguas peru otros olvídanse y casi naidi los ve ya. La gestión de las istalaciones deportivas es un güen ejemplu.
Sanander tien una sola piscina climatizáa pa 180.000 vecinos. La única municipal, en
Las diferencias enti una gestión municipal y otra priváa son bien claras. Una piscina priváa cuesta en Sanander al usuariu meyu el dobli que la municipal y las más de las vecis ofreciendo sirvicios y horarios pioris. Amás, coleutivos cumu familias numerosas u jubiláos tienin tovía precios más baratos ena municipal polo que es onde puein dir los más desfavorecíos. La consecuencia d´estu es que pa coger ena piscina municipal hai qu´estase casi un añu en lista d´espera por la demanda n'abondu y está escrupía usuarios.
Otras ciudais alreor de Sanander tienin una pulítica bien destinta. Bilbao (350.000 hab.) tien 6 piscinas tapáas municipalis, las mismas que San Sebastián (185.000 hab.). Gijón (280.000) cunta con 5, Vitoria (240.000) con 7 y solu Oviedo (225.000) con 2 s´acerca a Sanander.