El PRC, escontra la ubicación del Centru Botín

Jisús S. Redacción.
| 03.10.2011

centro_botinTres pulíticos regionalistas y en tres lugares diferentis dejarin claru esta semana que´l PRC no va quedase gutu ante la ubicación elegía pal Centru Botín de Sanander.

El primeru jue Bernardo Colsa, quin nuna tribuna d´upinión en El Diario Montañés ya marcó la postura que dimpués otros despresarin: apoyu total a una inversión priváa de 60 millonis d´euros peru créticas duras al lugar qu´escogierin y lo escuru del procesu. El que juera presidenti d'ADIC jacía una decensa de la participación vicinal enos grandis proyeutos de la ciudá y la oportunidá pirdía que supondrá levantalu ena zona más consolidáa de la ciudá en tal de amejorar otru barriu de la ciudá. Tou estu por dejar satisfechu a quin pon los cuartos, una situación que califica de "comedia berlanguiana" que bielda lo pocu maúra que es la ciudá.

 

El juevis, el turnu jue pa Francisco Sierra, concejal regionalista nel auntamientu de Sanander. Sierra aprovechó una moción socialista al ite de la participación ciudadanu enos consejos municipalis pa calificar de "atropellu" la decisión de poné-l Centru Botín nel muelli d'Albareda ensin priguntar a los sananderinos. El que juera portavoz del grupu regionalista del auntamientu de Sanander ena pasáa legislatura destendió la crética a tola reordenación del frenti marítimu que ya vinía custionando jaz mesis.

Esta visual jue apeáa por Miguel Ángel Revilla, quin en declaracionis posterioris dijo que nu era muy democráticu que jueran los meyos de comunicación los que cernierin los datos del proyeutu y el no cuntar cola upinión de los vicinos.

Asina ruempese la unidá de los partíos representaos ena Casona de la capital cántabra, que enantis apoyarin otros proyeutos culturalis falláos del alcalde Íñigo de la Serna cumo el Santander 2016.

 

[Imagen traía de cybersanto.es]

Territorio: