Cúmu triplicar beneficios siendo públicu

Jisús S. Redacción.
| 07.10.2012

aguas_de_torrelavegaAbora que la privatización de los sirvicios públicos paez la panacea culómica la empresa Aguas de Torrelavega demuestra que nu siempri es asina. Esta empresa triplicará en 2012 los sus beneficios siendo pública dimpués de 17 años privatizáa.

 

Aguas de Torrelavega, que lleva'l suministru d´augua ena capital del Besaya, jue parcialmente privatizáa en 1994. N'aquel añu, la empresa Sogesur, del grupu FCC entró cumo acionista mayoritariu col 51%' la sociedá. Onque l'auntamientu siguía con una participación del 49%, era'l sociu priváu el que la menejaba.

Nel añu 2001 escomenzó un escándalu al sabese que la empresa (col llamatu Aguator) bía estafáu un pilu' dineru al auntamientu y los vicinos. La fórmula que gastarin era la de engrandecé-las faturas qu´emitía la empresa Tadesa (también del grupu FCC) a la que sucontrataban las más de las obras necesarias pal caltenimientu' la redi. Amás, cambearin los caudalímetros pa falseá-los datos de los contaoris d´augua y cobrar de más. Estas irregularidais llevarin al juzgáu a 4 diretivos de la empresa nel 2010, peru toos juerin asueltos. El juez reconoció que la empresa bía sacáu partis de trabaju falseaos y enreáu enos caudalímetros, peru discurrió que nu era aicionis delitivas. El sociu priváu siguió llevando'l suministru d´augua en Torlavega jasta metá'l 2011 en qu´el auntamientu arrecuperó el control atal de la empresa.

Aqualia, empresa de FCC responsable de la estafa, lleva empresas d´abastecimientu d´augua en daqui municipios de Cantabria, inclusive Sanander.

Territorio: