Los libros aselan nel Paséu Pereda

Jisús S. Redacción.
| 04.05.2011

ferialibroDel 29 d'abril al 8 de mayu la Feria del Libru de Sanander sacará a la calli más de 50.000 libros ena su XXX edición, que jue abierta el pasáu 29 d'abril pol escritor Germán Gullón. Sedrán 10 días enos que librerías de tola Comunidá bieldarán las sus novedáes y best-sellers p'atraer a los paisanos enguisaos por un 10% d'escuentu y regalos asgaya de las estitucionis. La feria, entarajilá por Libreros Asociados de Cantabria, cuntará amás con diversas atividáes cumu cuentacuentos, teatru y la clásica firma de libros de los autoris.

Enti las novedáes editorialis cántabras destaca Una ciudad bajo las bombas de José Manuel Puente, un trebaju mui curiosu que editó Tantín y que acurria datos y hestorias atentu a los bombardeos que sufrió Sanander duranti la guerra civil. Descrición de las 34 acumitías de l'aviación enti 1936 y 1937, enformación sobri asubios y elementos de la decensa pasiva y el casu principal del bombardéu del Barriu Obreru que mató a 68 presonas y dimpués del cual juerin asesinaos por un regumbíu 155 presos en represalia.

Otru de los autoris que tamién estarán firmando las sus obras es Fernando Vega Gómez, arquitetu que mos apurri nel su libru Portaladas de Cantabria un pilu datos sobri las portalás más guapas de Cantabria, las sus dimensiones, carauterísticas y desplicación de los sus simbolismos.

Territorio: