Cueto y Monte celebran mañana las sus tredicionis

Jisús S. Redacción.
| 14.05.2011

puenti_jorauLos vicinos de Monti y Cuetu festejarán isti dumingu 15 un día d'hermanamientu d'estos dos pueblos de Sanander que comparcian problemas, juturu y tredicionis.

La juntanza de los paisanos d´ambos pueblos tien la su solera nuna tredición oral que se esmana nel tiempu. Cuntan que los sus antiguos tinían un problema: en Monti faltaba vinu pal jolgoriu y en Cuetu estaban ensin un santu pa rezar. Asina que cerrarin un tratu pol que los de Monti vendían a los de Cuetu un San Antonio por un pelleju vinu. Una venta que arroblarin con música y que jue p'abajar el pique que desistía enti ambos.

La actividaes escomenzarán a meyudía tresponiendo dos pasacalles dendi Monte (con los santos) y Cuetu (con el vinu) p´alcontrase en La Frontera onde se ajuntará la genti. Allá darán cumía y bibía de balde (costilla con patatas y sangría) dendi las 14:30 pa dimpués jacer juegos populares y una romiría ena tarduca pa treminar con baile. Tamién habrá juegos pa los críos y sortéu de regalos.

Una fiesta cincilla entarajiláa polos vicinos pa caltené-las sus trediciones, nun mes de mayu escrupíu de ferias d'abril entarajilás por hosteleros.

Territorio: