Autogestión en El Alisal escontra un Auntamientu despaciosu

Jisús S. Redacción.
| 10.05.2011

avalisalLos vicinos del barriu El Alisal de Sanander escomenzarin a acurriar libros y material p´abrir ellos la biblioteca que l'Auntamientu prometío jaz dos años y de la que náa se avanzó.

En 2009 l'alcaldi de Sanander inaguraba el centru cívicu de El Alisal y anunciaba que bien luegu cuntaría tamién con una biblioteca pa dar serviciu a los vicinos del barriu. Sedría ésta una más ena rede de bibliotecas que estaba levantando l'Auntamientu ena ciudá anejáa a los nuevos centros cívicos. Dos años dimpués paecierin más centros pero náa se supo de las bibliotecas apalabrás. Y es que onqui l'Auntamientu entarajiló ya la rede de centros cívicos, los más d´ellos nu tienin tolos servicios anunciaos. Muchos se levantarin con fondos ajenos cumu los del Plan E (Nueva Montaña) u conos cuartos de la Fundación Botín (Monte) peru abora nu son pa ponelos a funcionar gastando del presupuestu municipal.

Ante la promesa falláa, l'asociación de vicinos Cierro del Alisal escomenzó a buscar solucionis y discurrierin abrir una biblioteca autogestionáa. Pa echar p´alantre el proyeutu dierin en atropar libros de donacionis de los vicinos y buscarán voluntarios p´atendé-l serviciu, principalmenti a los críos del barriu. L'auntamientu les dejará localis peru tuvía nu tien fecha pa creá-la biblioteca cumu tampocu la tien pal centru cívicu de Nueva Montaña, tamién anunciáu y nunca creáu.

El casu d'albandonu de El Alisal nu es únicu ena ciudá y l'acesu al préstamu de libros es especialmenti gravi ya que Sanander namás que tien 5 bibliotecas municipalis. Solo una d´ellas (el Centro Madrazo, en Puertochicu) es p'abrir polas mañanas peru está nun sigundo pisu ensin ascensor polo que no pui acedese con movilidá reducía. Las otras (Finca Jado, Grupo Ateca, Calle Alta, Menéndez Pelayo y Ruiz de Alda) solo atiendin pola mañana a pesar de vese pidíu que engrandeciesin los horarios y están en locales chicos y con fondos escasos.

L'auntamientu prometió de nuevu que habrá una biblioteca en El Alisal. Peru ante unos pulíticos despaciosos, los vicinos ya decidierin adelantase.