La nueva Cultura

Jisús S.
| 18.09.2011

dinero-cabezaPasarin ya los cien días que too gubiernu tien p´acaldase enas sus funciones y no paez que se cumplierin los pronósticos. Si enantes de las eleciones el Partido Popular anunciaba que en tres meses sedrían pa cambiá Cantabria, abora es la oposición del PRC-PSOE la que protesta polo pocu que se jizo. El Presidente del Gubiernu sigue tuvía cona zuna de lu mal qu´andamos pero s´está quietu jasta las próximas eleciones generales pa no espertar al acaecíu eletorau d´isquierdas.

Ensin embargu, hay un consejeru que se salió del plan y que conas sus atuaciones va dejando claru lo que darán en jacé enos prósimos años: Miguel Ángel Serna, responsable de Educación y Cultua. El su primer pasu al pocu de tomá posesión jué golvé a dale subención al colegiu Torrevelo. Una decisión escontra lo que jizo el anterior ejecutivu (avaláu por sentencia judicial favorable) y que choca cona nueva Ley de Igualdá de Tratu que aprobará bien luegu el Gubiernu de España.

Una anédota que barrunta que la gestión de un pilu de servicios públicos va dejase en manos privás. Lo últimu jue´l anunciu la privatización de la escuela de teatro que vinía furrulando dendi jaz 23 años nel Palacio de Festivales. Con la descusa de amejorala van dejá la su gestión en manos de empresas particulares dejando nel aire tantu el puestu de los sus 6 trabajaores cumo el escomienzu las clases que estaba previstu pa esti utubre. Una midía polémica no solu porque no está claru cumo esu va a amejorá la escuela, sino porque el autual Director General de Cultura, Joaquín Solanas, vien de dirigí la compañía de teatru Miriñaque.

Lo siguienti puei ser tovía más emportanti: la educación jasta los 3 años. Durante la anterior legislatura el gubiernu apostó por engrandecé el serviciu jasta los críos de 2 años al traviés de las escuelas públicas contratando profesores d´infantil asgaya. Estos cuntaban col apoyu de ausiliares que pirmitían una atención bien guapa. La demanda jue medrando y en daque sitios la escuela pública no es pa cubrila.

Jaz unos meses la asociación que ajunta a las guarderías privás pidió la concertación de más plazas enos sus centros pa solucioná las carencias y atendé tamién a los críos de 1 añu. La FECAV (federación de asociaciones de vicinos) ya s´opusu dijendo qu´el serviciu pa costodiá a toos los críos más chicos de 3 años tinía de jacesi al traviés de los centros públicos, pero el juturu no está claru. Lo despaciosu que siempri jue el auntamientu de Sanander pa colaborá colas escuelas de 2 años (ya que son los auntamientos quines contratan a los ausiliares) no es buena señal.

Territorio: