El Tribunal Européu de Drechos Humanos condena al Reinu d'Hespaña por mancá-la libertá d'espresión d'Otegui

Redacción
| 15.03.2011

Tribunal_Europeo_de_Derechos_HumanosEl Tribunal Européu de Drechos Humanos (TEDH) ha condenau al Estáu Hespañol a indemnizar a Arnaldo Otegui con 20.000 euros por mancá-l su drechu a la libertá d’espresión y ser condenáu a un añu de cárcel por llamar al Rei hespañol "jefi de los torturaoris".

El Tribunal califica la condena a Otegui, dictáa pol Tribunal Supremu y avaláa pol Tribunal Costitucional, que siquiera almitió a trámite'l recursu d'amparu, de “desproporcionáa” y jaz referencia a la “sobreproteición” de la figura de Juan Carlos I ena legislación hespañola.

La frasi esauta pola que jué condenáu Arnaldo Otegui, atentu a las torturas que los arrestaos d'Egunkaria habían denunciáu, jué: “¿Cúmu es pusibli que [líderis pulíticos vascos] se jotugrafíen hui en Bilbau col Rei d’Hespaña cuandu’l Rei d’Hespaña es el jefi supremu del Ejércitu hespañol, esto es, el responsabli de los torturaoris y el que proteji la tortura e impón el su régimen monárquicu al muestru pueblu al traviés de la tortura y la violencia?”. Abora va a ser indemnizáu con 20.000 euros por mancaúras moralis y l'Estáu hespañol va a tener de pagar otros 3.000 euros polos costes judicialis.

Territorio: