El CPD del Banco Santander nu trai l'empleu prumitíu

Jisús S. Redacción.
| 07.04.2012

bunker_botin_solarisEl Centru de Procesamientu de Datos que´l Banco Santander levantó en Solaris jue anunciáu cumu una inversión de 240 millonis d´euros que sedría pa inguisá-la culumía de Cantabria y crear empleu, polo que recibió un tratu bien placenteru de las alministraciones. Dellos mesis dimpués de la su inaguración paez claru que pocu de lo prumitíu va a jacesi rialidá.

Durante la obra dijerin que se crearían unos 500 puestos de trebaju peru las obras nu juerin pa jacer medrar l'empléu ena costrución. Alministráa pola UTE Dragados-Ascan, 18 de las 24 empresas contratáas eran de Cantabria (75%) pero las más d´ellas sucontratarin los trabajos a otras más chicas y d´ajuera. La desigencia de ser ligeros p´acabalo bien luegu jizo echase atrás a trebajaoris asgaya y que acabaran trajendo obreros portuguesis pa muchas de las laboris.

En cuantas al juncionamientu del CPD, al escumienzu anunciarin que diba crear 250 puestos de trebaju de alta cualificación y ayudaría a apará-l´ajuyía de titulaos superioris cántabros que nu alcontraban trebaju. Peru pa seleicionar los cientos de trebajaoris del CPD nu abriósi procesu dengunu pa escoger los cargos meyos y altos sino que trajerin genti d´ajuera pa cubrilos. Los nuevos puestos ufricíos eran d´operador, pidiendo un perfil más baju, de téunicu, y no d´engenieros. En toa manera, juerin muchos los que ententarin cunsiguir un puestu, peru arrabearin al conocé-las cundicionis que planteaba la empresa. Al abajá-'l perfil téunicu pidíu, las cundicionis culómicas son jartu pioris, hermanas d'otros puestos ensin cualificación y arrimándolos a salarios mileuristas. Amás, los contratos nu se jacin col Banco Santander, sino al traviés d´empresas sucontratás colo que la precariedá es muchu mayor. El surdimientu de nuevas empresas alredior del CPD se jaz tovía más difícil y más cumu una pulítica d´esternalización del bancu que cumo una generación de nuevos negocios.

La esperanza d'empleu está abora nel caltenimientu, al cargu la UTE Riu-Setelsa-Llorente y nel presonal de limpieza y siguridá, unos resultáos mui alejaos del empleu de calidá que muchos barruntaban.

Territorio: 

Comentarios

Este centro solamente dará

+1
0
-1
Este centro solamente dará empleo a todos los enchufados, amistades y demás, para poder trabajar seria bueno tener un apellido como por ejemplo, Cosio, que tiene a media familia trabajando allí