Torlavega: menos imigrantes pero situaciones más graves

Jisús S.
| 17.03.2013
jornadas_interculturalidadSigún la memoria que presentó la Oficina Municipal de Interculturalidad de Torlavega, l´allegá d´imigrantes abajó ena ciudá pero la su situación es más gravi. La OMPI registró esti añu 194 nuevos acogimientos y 4347 autuaciones (un 22% menos qu´el añu pasáu) pero los casos tratáos juerin más difíciles. La crisis esta ena causa del descensu del número de los que llegarin pero los que quedarin o vien abora sufren más las consecuencias de la situación culómica al no desistir redes familiares que lis protejan.
.
El número de presonas vinías de Uropa del Este o Sudamérica descendió asgaya y supón lo más de la caída nel total. Por contra, los imigrantes d´Africa mantuvierin el su númeru y los más d´ellos llegarin a Torlavega en unas condiciones muy precarias y arrodiáos de problemas socioculómicos. Esti añu, la OMI, que asela nel barriu de La Inmobiliaria, registró 194 nuevos acogimientos y 4347 autuaciones. El trabaju d´esta uficina municipal es entarajilá itinerarios pa escurrir a los imigrantes ena su inserción social, desplicando las normas de convivencia, dando clases de castellanu y apurriendo asesoría jurídica pa los que la necesiten. La OMI cunta con cinco profesionales: una trabajaora social, dos educaores, profesora de castellanu y un abogáu, participando tamién voluntarios de la Cruz Roja en daque actividades formativas cumo informática.
.
En Torlavega hay 4731 imigrantes, lo que supón un 8,5% de la población, por cima la meya de Cantabria que es del 6,6%. Los más d´ellos bien de Rumanía, Marruecos y República Dominicana pero viven presonas d´una centena de nacionalidaes. Ajúntanse enos barrios del centru la ciudá y sobre too, en La Inmobiliaria que dendi va unos años convirtióse nun barriu multicultural.

Territorio: