La otra cara del juturu frenti marítimu de Sanander

Jisús S. Redacción.
| 18.10.2011

varadero_sananderEl cambiu nel frenti marítimu jué presentáu jaz mesis peru tovía nu surdió más asuntamientu qu´el de la ubicación del Centro Botín, unu de los edificios que va tresformá-la cara de Sanander. Los periódicos ya parlarin d´una moérna estación de ferris y un nuevu CAR de vela, anejando enfografías bien guapas. Ensin embargu, el plan tien otras autuacionis de las que pocu se dijo y que pol su impautu juturu sobri la ciudá son jartu más emportantis.

Y es que la cazón del Auntamientu por jacer tola obra ensin gastar dineru de l'alministración tien una cara escura: la necesidá de levantar más viviendas pa ser a costealu. Nel casu el frenti marítimu, amás de discurrir poner negocios d'hostelería ena zona de San Martín, la prencipal juenti de ingresos vindría de la costrución d'una milenta vivendas, un centru comercial y un aparcaéru en Varaderu, nel barriu Castilla-Hermida. L'área elegía alcuéntrase enti la Biblioteca Central de Cantabria y el barriu Pesqueru y aguañu está acupáa por navis endustrialis y aparcaéros temporalis en superficie.

Sigún el Colegio de Arquitectos de Cantabria, tantu la eleción del lugar cumu la cantidá de viviendas planeáas son un error que puéi traer gravis consecuencias a una zona ya degradáa. El númeru de casas a levantar discurriosi cola visual de que sea pa pagá-l costi del restu d'autuacionis, peru sigún denuncian los arquiteutos, l'Auntamientu echó por baju el valor estimáu por vivienda, polo que aprobarin más de las qu'en rialidá valdrían. Amás, colocalas allí creará más problemas de tráficu y habitabilidá nun barriu que lo que necesita son más espacios públicos y no más edificacionis.

L´amejora del barriu Castilla-Hermida es una promesa que paez nunca va cumplise ya qu´el otru gran proyeutu pa liberar suelu ena zona, el soterramientu las vías del tren, tien el mesmu problema: p´ajuntar dineru tien de levantar más viviendas. Otra oportunidá pirdía pa unu de los barrios más escrupíos de viviendas de la ciudá.

Territorio: