Sieti emiendas p´amejorá-la lei escontra´l tronzamientu hidrólicu

Jisús S. Redacción.
| 24.02.2013

tronzamientu_hidrolicuEl Parlamentu registró sieti emiendas de los grupos parlamentarios ena lei que tramita escontra la téunica del tronzamientu hidrólicu. Juerin presentáas polos tres partíos partíos del arcu parlamentariu, PP, PRC y PSOE y toas ellas están d´alcuerdu cola pruhibición, jiciendo matizacionis pa dali más tiez. La lei estará lista n'unos 20 días y sedrá la primer de tol Estau Español en rechazar la prática pala estraición de gas de pizarra.

 

Esta lei va escontra las pustura del Congreso de los Diputados de Madrid, que la semana pasáa rechazó una moción pa pruhibí-'l tronzamientu hidrólicu en tol estáu. El diputáu popular Íñigo Fernández reconoció en rueda' prensa que esta lei nu sentará bien al gubiernu d´España, peru que crein que es necesariu p´asegurá-la proteición del meyu ambienti.

Esta lei es tamién la primera ena que ajunciona un nuevu triqui pa la participación de los paisanos ena elaboración de leis col llamatu de Parlamento Abierto. Parlamento Abierto es una aplicación enformática qu´escomenzó con el aquel de jacer allegá-l´upinión de los cántabros atentu a las leis que se tramiten nel Parlamentu. Pa participar solu es necesariu registrase ena página'l parlamentu n'abertal ondi puein jacesi propuestas u comentarios, asina cumu votar los que más presten. Pa esta lei, el parlamentu n'abertal ajuntó a 9 participantis que presentarin 10 propuestas, toas ellas p´amejorá-los mecanismos escontra´l  tronzamientu hidrólicu. Íñigo Fernández anunció que una las emiendas que presentará el su grupu parlamentariu, surdió precisamente de las aportaciones que se apurrierin nel Parlamento Abierto.

Territorio: