Matan un lobu que siguían los científicos enos Picos d´Uropa

Jisús S. Redacción.
| 02.09.2012

lobuEl Consorcio Interautonómico del Parque Nacional de Picos de Europa tumbó el pasáu 21 d´agostu un lobu que los científicos siguían pa estudiá-´l su comportamiento. Sigun denunciarin asociaciones culugistas, las batías de lobos qu´autoriza l'ente que abora lleva'l Parqui los Picos d´Uropa, jácense ensin control dengunu y por presonas pocu curiosas conos animalis. En tal d´amirá-los ejemplaris a tumbar pa escogé-los que más convien sigún edá y sexu, los cazaores disparan al primer animalucu que véin, lo que produz un dañu irreparabli.

L'ente autorizó al escomenzar agostu matar seis lobos nel Parqui y la ordin jue impugnáa por daque asociacionis. Los lobos del casu abora cirníu eran los primeros del cupu. Los animalis alcontrábanse ena zona Tresviso-Cabrales y unu d´ellos dio en ser Marley, un ejemplar que siguían los científicos nel marcu d´una envestigación pa conocé-la muvición d´esos animales nel Parqui. El lobu jué marcáu en utubri de 2011 dimpués de casi dos mesis d´ententos pa poneli el radiomarcaor y estaba dendi enestonzas emitiendo la su localización a los espertos.

Sigún las asociaciones culugistas, esta muerte no es solu un desastri culógicu sino también culómicu, ya que son casi 300.000 € los que se destinarin pa las envestigaciones abora falláas pola muerti de Marley. Amás, acusan al Gubiernu d´Asturias de tapá-'l casu y no bieldalu al públicu.

 

[Imagen extraída de http://elsusurrodelascucarachas.blogspot.com.es/]

Territorio: