Ciceru ajúntase escontra'l gasodutu Tretu-Bilbáu

Jisús S. Redacción.
| 25.01.2012

ciceruLos vicinos de Ciceru están ajuntando firmas pa presentar un recursu d´alzá aescontra la decisión de levantar una estación gasificaora nel su pueblu dientru del proyeutu de gasodutu Bilbáu-Tretu de la empresa Naturgás. El gasodutu tendrá el su urigin en Zierbena y se aunirá en Tretu col 'Burgos-Sanander-Asturias', propiedá d'Enagás, al traviés de la estación de Ciceru.

Está previsto el su desarrollu pa cierrar pol cierzu l'anillu de la redi básica de gasodutos de tresporti enti'l País Vascu y Asturias, así cumu facilitar nuevos puntos de suministru enas zonas del su trazáu, auniendo las plantas regasificaoras desistentis y juturas col restu la redi básica.

Los vicinos denuncian que la treminal va jacesi en metá´l pueblu, enti los barrios de Pomares y San Pelayu, colo que sedrá un gran piligru pa la población. Las estacionis de válvulas ércinse enos gasodutos cáa un trechu largu pa poder cierralu en casu de cullar gas, peru nel casu de Ciceru sedrá tamién un puntu d´enlaci col tramu ya desistente cara Asturias.

Amás tamién están escontra el caminu que sigui la tubería, ya que tendrán d´espropiase un güen que de praos de vicinos. Onqui ajoyáos, los gasodutos implican daqui servidumbris en superficie cumu el no jacer costrucionis ni trebajar la tierra muy jondu u dejar pasu pa señalizalu y caltenelu, lo que provoca perjuicios a los dueños de los terrenos.

L'auntamientu tamién púsosi a la escontra la decisión de Naturgás y l'alcaldi quier ajuntá juerzas pa presentar un proyeutu alternativu nel que´l trazáu vaya lo más d´ellu "por caminos vicinales" y la estación de gas s´alcuentre más alejáa del centru urbanu del pueblu.

Territorio: