Los castreños podrán votar el puertu deportivu

Jisús S. Redacción.
| 16.12.2012

Epuerto_deportivo_castrul Tribunal Supremo acetó esti jueves el recursu contenciosu-alministrativu presentáu pol auntamientu de Castru escontra la decisión del Conseju de Ministros del Gubiernu d´España de pruhibir una consulta pupular pa saber qué dicían los vicinos de levantar un nuevu puertu deportivu ena su badía.

Nel añu 2010, viendo la gran oposición vicinal al engrandecimientu'l puertu deportivu que praecía nel Plan de Puertos del Gubiernu de Cantabria, l'auntamientu castreñu decidió priguntar a los sus vecinos se lis prestaba se jiciesi esta obra. Sigún las basis regulaoras del Régimen Local, los auntamientos tienin potestá pa realizar cunsultas pupularis “en aquellos asuntos de la competencia propia municipal y de carácter local que sean de especial relevancia para los intereses de los vecinos” dimpués d´aprobalo por mayuría el plenu y dales autorización l'Estáu. En diciembri' 2010, el Consejo de Ministros del Gubiernu d´España denegó la petición, a lo que l'auntamientu de Castru rispondió con un recursu contenciosu-alministrativu escontra la dicisión. Onqui la materia nu es de competencia municipal, el tribunal diz que pola “singularidá del proyeutu”, y la su ubicación, la upinión los vecinos puei ser “determinanti”, polo que autoriza la su realización.

El Plan de Puertos de 2008 discurría "amejorá"-los 7 puertos utonómicos engrandeciendo las sus estalacionis. Tinía un presupuestu de 266 millonis d´euros y diba levantar 3.600 nuevos atraquis pa barcos deportivos en Castru, Laredu, Santoña, Culindres y San Vicenti. Lo más d´ellu quedó aparáu pola crisis y solu queda el nuevu -y vacíu- puertu de Laredu cumo alcordanza d'aquel enormi plan.