El Centru de Procesamientu de Datos que´l Banco Santander levantó en Solaris jue anunciáu cumu una inversión de 240 millonis d´euros que sedría pa inguisá-la culumía de Cantabria y crear empleu, polo que recibió un tratu bien placenteru de las alministraciones. Dellos mesis dimpués de la su inaguración paez claru que pocu de lo prumitíu va a jacesi rialidá.
Durante la obra dijerin que se crearían unos 500 puestos de trebaju peru las obras nu juerin pa jacer medrar l'empléu ena costrución. Alministráa po
En cuantas al juncionamientu del CPD, al escumienzu anunciarin que diba crear 250 puestos de trebaju de alta cualificación y ayudaría a apará-l´ajuyía de titulaos superioris cántabros que nu alcontraban trebaju. Peru pa seleicionar los cientos de trebajaoris del CPD nu abriósi procesu dengunu pa escoger los cargos meyos y altos sino que trajerin genti d´ajuera pa cubrilos. Los nuevos puestos ufricíos eran d´operador, pidiendo un perfil más baju, de téunicu, y no d´engenieros. En toa manera, juerin muchos los que ententarin cunsiguir un puestu, peru arrabearin al conocé-las cundicionis que planteaba la empresa. Al abajá-'l perfil téunicu pidíu, las cundicionis culómicas son jartu pioris, hermanas d'otros puestos ensin cualificación y arrimándolos a salarios mileuristas. Amás, los contratos nu se jacin col Banco Santander, sino al traviés d´empresas sucontratás colo que la precariedá es muchu mayor. El surdimientu de nuevas empresas alredior del CPD se jaz tovía más difícil y más cumu una pulítica d´esternalización del bancu que cumo una generación de nuevos negocios.
La esperanza d'empleu está abora nel caltenimientu, al cargu la UTE Riu-Setelsa-Llorente y nel presonal de limpieza y siguridá, unos resultáos mui alejaos del empleu de calidá que muchos barruntaban.