El teatru aficionáu güelvi a Torlavega

Jisús S. Redacción.
| 27.09.2011

Dteatru_aficionauimpués del ésitu ena venta d'abonos, la 12ª edición del Festival de Teatro Aficionado pondrá a la venta las entráas pa los diferentis espetáculos a partir d'hui martis 27 de sitiembri. Esta cita col teatru tien gran acetación enti los torlaveguenses ya que apurre el trabaju de compañías chicas peru de gran calidá a precios popularis, facilitando l'acesu a la cultura a tolos vicinos. El ciclu escomenzará el 12 de utubri con El otro sentido de la vida de la compañía Montajes en el Abismo de Madrí y cierrará el 17 de diciembri con El Tartufo de Molière. Las sesionis sedrán tolos sábados del tardíu a las 20:30 nel Teatro Concha Espina de la capital del Besaya, al preciu de 1 ó 2 €.

Durante estos tres mesis se representarán obras clásicas cumu El Tartufo de Moliére o Bodas de Sangre, de Federico García Lorca, peru tamién se mostrarán montajis uriginalis de las compañías envitáas. Enti ellas estarán la corraliega Miss+Teatro, Entrecajas y Fusión de Sanander y 65 y más de Torlavega. Ésta última destaca por estar formáa por mayoris de la residencia San José que interpretarán la obra Puebla de Mujeres de los hermanos Álvarez Quintero el jueves 8 de diciembri con entráa de baldi. Con isti festival el Teatru Concha Espina consolida la su programación que continuará al esprincipiá-l 2012 cola XXIII edición del Festival de Invierno.

En utubri tamién el Casyc de Sanander apostará pol teatru no profesional nel I Festival de Teatru Amateur. Entarajiláu pola Federación de Teatru Amateur de Cantabria (FETEACAN) ufrecerá café, sobau y pasta, amás de la obra pol preciu de 5 €. Escumenzará el 1 d'utubri con El Florido Pensil pa treminar el 29 de utubri col clásicu Anfitrión de Plauto. Tolas representacionis escumenzarán a las 20:30 peru dendi meya hora enantis podrá disfrutase del café y los sobaos.