MAF Sanander: el teatru sal a la calli

Jisús S. Redacción.
| 15.09.2011

maf_santanderDel 12 al 18 de sitiembri la Muestra Internacional de Artes Fantásticas (MAF) llenará las callis y teatros de Sanander ufreciendo montajis pa críos y mayoris. El festival, escuminciáu jaz tres años, es una las pocas cosas que dejó el riquiraque del Santander 2016 y que abora cuntinúa la su sucesora, la Fundación Santander Creativa.

Esta tercer edición cunta con un programa escrupíu atividáis “variáas y uriginalis” tantu en salas cumu ena calli. Brá autuacionis de pagu a precios pupularis (enti 3 y 6 euros) nel CASYC, el Espacio Ricardo Lorenzo (colegiu d'arquiteutos), el centru cívicu del Río la Pila, Espacio Joven (ena Cuesta l'Hospital) y los jardines del MAS (Museo de Arte de Santander) a cargu de compañías de paísis cumu Italia, Portugal u Eslovenia. Toas ellas puein mercase ena taquilla del MAF nel Mercáu del Este o enos cajeros de Caja Cantabria.

Peru l'aquel del MAF es acupáa-las callis p´apurrí-la magia del teatru a tolos vicinos, polo que se desarrollarán muestras de teatru de baldi enas prencipalis plazas y jardinis de la ciudá: Cañadío, Porticada, jardinis de Pereda… Acá podrán vesi títeres, marionetas y otros espetáculos de baldi.

Amás, durante tol MAF podrá visitase nel Espacio Ricardo Lorenzo (calle Los Aguayos) la esposición Teatros de Papel: un mundo en miniatura, nel que los críos podrán ver miniaturas de teatros jechos en papel, un proyeutu de la compañía portuguesa Teatro de Formas Animadas de Vila do Conde.

Territorio: