Escenario Santander no acaba col sinciu de música ena ciudá

Jisús. Redacción.
| 23.05.2011

escenario_santanderEl pasáu abril Sanander vivió un momentu emportante pa la su vida musical: l´apertura del Escenario Santander, un equipamientu dedicáu a la música tan necesariu ena ciudá. El Auntamientu gastó 4,5 millonis d'euros en levantalu y pola su visual y la tiez del proyeutu tindría de sé-l centru que cirniera la música de basi ena capital, porque esti edificiu no es solu p´alcontrar un lugar pa la banda de música municipal, sino que quier acumeter las dos carencias más principalis de Sanander en los aspeutos musicalis: la falta de espacios pa ensayar y pa tocar.

Asina, l'Autamientu discurrió que amás de la banda municipal, nel edificiu cogiesin 15 localis pa ensayar y una sala pa conciertos. A too estu añidiérinle una sala de grabación pa que los grupos puedan editá-los sus cantos. Un espaciu moernu que ya dendi los primeros días tuvo gran demanda.

Pero no siempri un gran proyeutu es la solución y ya surdierin las primeras quejas.

La primer es onde s´alcuentra. En meyu la S-20 juntu al Parque Las Llamas, hay que guiar p´allegasi allí ya que está a tresmanu de la ciudá y no hay tresporte públicu. Col aquel que diz tener l'Auntamientu por amejorá-las zonas céntricas (cumo el Río la Pila o la Calle el Carmen) paez que s´esmanó una oportunidá pa revitalizar un barriu de la ciudá con una actividá que genera muvición y actividá.

Amás, el sinciu de localis de ensayu no puéi calmase con una iniciativa asina. El preciu por grupu es asequibli (90 euros) peru al tener de comparcialu con otras bandas (jasta tres) y no ser pa dejá-los triques nel local al treminar (onque dan trasteru) no les jacin muy jallaízos. Son pocos y desisten otros priváos que por esi preciu dan la misma calidá.

Tampocu resuelvi el problema de tocar en públicu ena ciudá ya que Escenario Santander entarajilará conciertos de grupos aficionáos pero arrincónalos nun espaciu alejáu ensin poder colalos enos bares y localis del centru. Esto es, podría tratase d'una güena iniciativa, peru que tien de complementase con otras más cincillas peru más efetivas pa emburriar pola música en Sanander.

Territorio: