Entregaos los premios Juvecant Express de curtos

Jisús S. Redacción.
| 27.05.2011

HastaQuelaMuerteEl pasáu 13 de mayu se entregarin los premios del III concursu Juvecant Express, una iniciativa mitía drentu'l festival Piélagos en Corto ena su sigunda edición qu'esti añu llevósi Sergi Portabella con su The astronaut on the roof. Un festival enternacional que sirvió pa amejorá´l concursu convocáu por Juvecant dimpués del esitu de las anterioris edicionis y que entarajilarin Aor Producciones y Garci Films baju la supervisión d'Álvaro Oliva. Juvecant Express apurría a los participantis pa escomenzar un lema que eligió el cineasta cántabru Daniel Sánchez Arévalo (Primos y Gordos,los sus largos más cirníos): una hestoria alreor d´un casoriu y presonajes de tres generacionis. Amás tinía de ser un musical con al menos dos cantos y menos de cincu minutos de duración. Unas basis con mucha tiez que cumplirin cincu proyeutos presentaos.

Los ganaoris juerin David Galán y Pepe Macías col curtu Hasta que la muerte nos separe nel que participan genti cunucíu cumu Alberto Casado y el propiu Pepe Macías (dambos del programa Sé lo que hicisteis...) nuna pidía de manu bien rarolona. El sigundo premiu diérinlu a Pablo Trueba pol divertíu Qué boda.

Los últimos años vierin surdir en Cantabria iniciativas asgaya eno audiovisual. Por un lau autoris cántabros a esgaya que escomenzarin a grabar curtos, un jormatu más cincillu y baratu que los largos, inguisaos amás pol esitu de Nacho Vigalondo nel 2004. Por otru, produtoras que echarin el marcu d'una visual cunómica de los trabajos audiovisualis.

Dientru d´estas últimas va jiciéndose un nombri Álvaro de la Hoz con Burbuja Films, una produtora que ya filmó daque decumentalis y vídiuclips bien guapos. Destacan d´enti ellos Cuando yo me haya ido, una calumbá ena vida los pasiegos o Donde aprendiste a vivir, sobri cumu levantarin el pantanu l'Ebru.

Territorio: