Un enformi muestra la desigualdá enti escuelas en Cantabria

Jisús S. Redacción.
| 12.11.2012

la_de_todosLa Consejería d'Aducación presentó isti viernis la Evaluación de Diagnóstico del cursu 2011-2012, un enformi anual nel qu´esti añu parecin grandis diferencias enti centros aducativos. L'istudiu jízose enti 10.000 escolantis de cuartu de Primaria y sigundu de Secundaria d´escuelas públicas y concertáas  de toa Cantabria, que pasarin un esamin pa veé-l su nivel en lengua, englés y matemáticas. Amás, los maestros y tutoris contestarin un custionariu pa difiní-l contestu'l centru. Los resultaos muestran que dientru de centros hermanos en cuantu a recursos y nivel sociocolómicu de los padris desisten grandis diferencias qu´el consejeru anejó a qu'en daqui escuelas los maestros  “son pa dar un valor añidíu a los sus centros y otros no".

Isti istudiu cunfirma tamién que los colegios concertáos ajuntan escolantis de nivel más altu que los públicos. Mientas l'índiz sociocolómicu y cultural de los concertáos está un 0,25 por riba' la meya, enos públicos alcuéntrasi un 0,12 por baju.

El consejeru felicitó a tres colegios públicos polos sus güenos datos: el Peñacabarga d'Heras, el Manuel Cacicedo de San Román y el Ramón Lanza de Cabezón de la Sal. Abora nu puei jacesi públicu la tarja de resultaos de los centros, pero la nueva Ley Orgánica para la Mejora de la Calidad Educativa (LOMCE),  va cambealo y l'añu que vien sacarán un ránking públicu.