Abierta la iscrición pal XIV concursu de música popular cántabru 'Ciudad de Santander'

Redacción
| 13.04.2011

publi_pozu_2011El plazu d'iscrición pa la XIV edición del concursu de música popular cántabru 'Ciudad de Santander', drentu'l Festival Pozu Jondu Folk-2011 entarajiláu por ADIC, caltendrasi abiertu jasta'l prósimu 5 de mayu. Isti añu las basis del concursu sufrierin dellas variacionis enas categorías de Pitu -que pasa a ser pareja con tambor- y Rolda, que nu tien fasi eliminatoria y tolas roldas que concursen autuarán ena final. Amás, los ganaoris de la última edición sí serán pa presentasi isti añu. Los concursantis están ubligaós a participar con obras recuegías en Cantabria y vistiendo indumentaria tradicional de alguna comarca u la típica gastáa nel folclor cántabru.

Nesta XIIIª edición del concursu, las categorías son gaita tradicional de Cantabria, rabel (mou campurrianu y purriegu), pandereta, parejas de pitu -clarinete en Mi bemol- y tambor, tambor, cantu solista masculinu y fimininu, parejas de baili tradicional y rolda. Las eliminatorias serán el viernis 6 y sábadu 7 de mayu nel Muséu Marítimu, y las finalis nel Centru Casyc de Caja Cantabria con entráa de baldi el viernis 20 y sábadu 21 de mayu.

En cáa modalidá, los interpretis ejecutarán 2 temas de libri eleición pertenecientis al folclor musical cántabru, frenti a un juráu compuestu por un mínimu de 3 miembros, de recunucíu prestigiu nel ámbetu musical, que valorará las cualidáes técnicas, artísticas, enterpretativas y escénicas. Los premios superan los 420 €, con más de 200 € pa los sigundos.

La iscrición es de baldi y pué jacesi ena sedi de l'Asociación A.D.I.C. (Santa Lucía, 45 – entlu. Sanander. Tfnu.: 942217602) u al traviés del corréu eletrónicu (adic@adic-cantabria.org), enantis del 5 de mayu de 2011, encluyendo: nombri y apillíos, dumiciliu, númeru de teléfanu y endicá-la categoría u modalidá a la que se presenta. Deberán ir acompañáas de jotucopia'l DNI.